• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Кабінет керівника

Звіт керівника

Я, Лобанова Людмила Іванівна очолюю дошкільний навчальний заклад № 636 з 2013року. Стаж на посаді директора 10 років. Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії». Закінчила Київський національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова.

Життєве кредо :

«Ставитись до людини так, як ти хотів, щоб ставились до тебе»

Педагогічне кредо:

«Щоб мати право вчити інших треба постійно вчитися самому»

Управлінське кредо:

«Керувати-значить приводити до успіху»

Колектив закладу дошкільної освіти знаходиться у безперервному пошуку креативних ідей, форм роботи для всебічного розвитку вихованців, шляхом впровадження інноваційних технологій в роботі педагогічного колективу .

Але останні кілька років колектив дошкільного закладу працює та отримує досягнення в таких напрямках роботи:

1.Співпраця з родинами вихованців

Повноцінне здійснення завдань розвитку, навчання і виховання дошкільників значною мірою визначається налагодженням взаємодії дітей і дорослих « педагоги-діти-батьки» .Тому, що співпраця з родинами вихованців є запорукою налагодження навчально-виховного процесу. А саме це проявляється у різноманітних формах роботи з батьками:

- Семінар-практикум « День української мови та писемності »

- Семінар «Моя родина»

- Семінар -практикум «Правила дорожнього руху»

- Сімейний вечір з батьками «Веселі ігри для малят»

- Семінар-практикум «Наскільки добре я знаю свою дітину»

- Щорічна організація написання «Всеукраїнського диктанту єдності»

2.Активна участь в районних семінарах

Такий вид діяльності надихає кожного працівника дошкільної установи на пошук нових ідей та досягнень нових цілей.

Два роки поспіль колективом нашого закладу організовано та проведено два цікавих семінари для директорів району на теми:

- « Тиждень безпеки життєдіяльності»

- «Форми роботи з батьками»

3.Наступність ЗДО та школи

Якщо в дитини вчасно сформувалися адекватні уявлення про школу, розуміння вимог до нової ролі, вона не відчуватиме труднощів у прийнятті нової життєвої позиці. Тому в дошкільному закладі налагоджена тісна співпраця зі школою. Вихованці закладу відвідують уроки початкової школи в НВК240 «Соціум». Для педагогів закладу та вчителів школи організовані спільні семінари.

4. у любові зростаємо та про здоров’я дбаємо.

Щоб насолоджуватися здоров'ям, потрібно працювати над собою.(П.Брегг).В закладі щоденно проводяться для різних вікових груп заняття з фізичної культури та діє гурток з хореографії . На яких діти активно проводять час та вчяться підтримувати своє тіло в гарній фізичній формі. Також в закладі проводяться спортивні свята, ранкові руханки. Улюбленим елементом дозвілля вихованців - є проведення загальних музичних руханок на подвір’ї садочка.

5.Всі ми діти твої Україно

Ніхто нам не збудує держави, коли ми її самі не збудуємо, і ніхто з нас не зробить нації, коли ми самі не схочемо бути. (В.Липинський). В контексті патріотичного виховання педагоги закладу втілюють свої творчі ідеї в процесі проведення святкових ранків, національних свят, розваг на патріотичні теми. Це все дає усвідомлення про те що кожен учасником навчально-виховного процесу моє бути патріотом своєї держави.

- Семінар «День української культури»

- Написання Всеукраїнського диктанту

- Тематичні семінари

6.Особиста креативність педагога

Особиста креативність педагога- є найважливішою складовою

Педагогічної майстерності, різноманіття педагогічних обставин вимагає варіативних та творчих підходів до вирішення завдань. Креативність педагога- це запорука щасливого перебування дитини в дошкільному закладі. Педагог в першу чергу має бути творчим, винахідливим, чуйним, добрим.

Свої креативні задуми педагоги втілювали в різних цікавих заходах, як

вже вподобаних за багато років так і нових, запозичених в інших країнах, започаткували свої :

- « Весела ярмарка»

- « Свято Гарбуза»

- День відкритих дверей

- «Святкування Івана Купала»

- « Святкування Хеловіну»

- «День вишиванки»

- «Святий Миколай до нас завітай»

- «Свято Масляної»

- «Зустріч зими з весною»

- «Дерево на згадку»

7.Всебічна підтримка українських традицій

Сила традицій і сила творчості в їх поєднанні- живописне джерело всякої культури.(П.Савицький). Наш заклад націлений на об’єднання педагогів, дітей та їх родин в одну спільну українську родину. А разом ми намагаємося підтримувати український дух та відтворення традицій спільними силами, через організацію народних святкувань та вшанування українських традицій .

8.Тижні безпеки життєдіяльності дитини

Педагоги закладу приділяють увагу такій важливій темі як «Безпека малят». Кілька разів на рік в закладі організовуються та проводяться «тижні безпеки життєдіяльності дітей». Вони націлені на вивчення дітьми правил дорожнього руху, правил поводження з вогнем, поведінки з незнайомими людьми, та інше. Педагоги намагаються робити це у практичний спосіб «не словом а ділом», запрошуючи представників служби першої невідкладної допомоги, пожежної та рятувальної служб, представників патрульної поліції.

Постійно покращується матеріально-технічна база дошкільного закладу. В минулому році реконструйовано плескальний басейн для дітей. Наш заклад виграв два проекти в Громадському бюджеті міста. В цьому році з активною допомогою управління освіти Оболонського району розпочато утеплення фасаду будівлі. Наш заклад знову братиме участь у Громадському бюджеті міста з новими проектами.

Прагнення і плани на майбутнє

Найголовніша робота педагогів, батьків, вихованців закладу- це результат систематизованої та продуктивної роботи в усіх сферах діяльності. Але завжди потрібно прагнути кращого та йди до впевненими кроками до досягнення нових поставлених цілей.

Колектив нашого закладу прагне забезпечити можливість кожній дитині, радісно, успішно, щасливо прожити кожен день перебуваючи у стінах нашого закладу. У майбутньому ми прагнемо до щоденного вдосконалення педагогічної майстерності, і кожного дня підвищувати свій професійний рівень. Педагогічні колектив закладу поступово застосовують інноваційні комп’ютерні технології в навчально виховному процесі.

Колектив закладу знаходиться в постійному пошуку нових форм і методів навчання та виховання дітей для урізноманітнення роботи педагогів.

Перспективи розвитку

1 Постійне підвищення фахової майстерності педагогів, фахове удосконалення.

2 Кожний педагог, незважаючи на вік, повинен мати можливість опановувати сучасні засоби комунікацій та інформаційні технології.

3 Пошуки нових форм роботи з батьками, залучення їх до тісної співпраці з педагогами нашого закладу.

4 Участь у громадському бюджеті міста Києва.

5 Створення сучасного середовища: оновлення Автомістечка для ігор дітей, розташованого на території дошкільного закладу.

6 В закладі дошкільної освіти мають бути психолог і логопед.

7 Розширення напрямів гурткової роботи.

«Ми не прагнемо бути кращими за всіх, але намагаємося бути краще ніж учора»

Кiлькiсть переглядiв: 323

Коментарi